DUKAN DIETEN

Känns som jag ligger lite risigt till med dieten, det har varit många födelsedagar och kalas sista tiden med tårtor och god mat även några glas vin och någon Irish coffe. Har ändå tänkt att hålla mig till dieten mellan allt firande och gissar att jag har gått upp något kilo, inte så att det märks på kläderna men samvetet känns lite halvgrått.

Har inskaffat ny stegräknare och det optimala vore runt 10 000 steg om dagen, har varit dålig på att promenera sedan i söndags när jag glad i hågen tog på mig gympadojjorna plockade med mig stavarna för att gå till Petra i grannbyn, det visade sig att hon inte var hemma och bara promenaden till henne tog 40 min i rask takt och lika lång tid tillbaks , inte svårt att gissa ven som var mörbultad i kroppen efter den utfärden, som promenerat 30 min varje dag hittills.

Var i dag och fick en spruta inför min resa till Thailand i slutet av månaden, Anna sa att hon var glad att slippa följa med och det var bara för att slippa ta spruta.
Känns lite konstigt att ge sig iväg med allt negativt man hör om i Sydostasien, Paret som fick ström i sig var i samma område som vi kommer att vistas i , det har tydligen i varje fall slutat regna jusst nu runt Krabi.

Taksviten på Clarion Grand Hotell i Östersund " fd hotell Win"

Kommentarer
Postat av: Carina

Hmmm, det är lite tunt på bloggfronten nu Siv ;)!

Kikar förbi här mest alla dagar, nyfiken som man är ;)

Nejdå, skämt å sido- men det är kul när det står nåt nytt :D



Trevlig PÅSK till er alla :)

Önskar Carina

2011-04-20 @ 20:32:53
Postat av: Anonym

Ska bättra mig

2011-06-27 @ 01:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0