Mina Aktiedepåer (Avanzamini och Nordnetdirekt)

Har nu hållit på några år och köpt och sålt Aktier och finner det kul och intressant, jag har min gamla depå
Nordnetdirekt med i dag på ett +(31,56% sedan start) i dag -0,09%,  På denna depå i dag ligger Ratos i topp med +88,91% och då är inte den årliga avkastningen med en bra ränta
sedan som god tvåa ligger Black Pearl Resurs +85,81%
på minussidan ligger de två nyinköpta EOS Russia -13,24 och Elektrolux -8,53 som jag har goda förhoppningar att det med tiden vänder och blir ett + tecken framför även dessa.

Min lite speciella Depå Avanzamini har jag nu sparat i 14 månader och 500 kr varje månad ligger i dagsläget på ett +(16,40%) i dag -0,56% ska bli kul att under året få lite utdelningar även på denna depå vet i dagsläget inte riktigt hur jag kommer att använda utdelningarna, ska klura lite, alla dessa aktier ska det bli utdelning på det är därför de finns i denna depå och inköpet fick inte vara dyrare än 50 kr /st.  Här leder Fabege +56,98% sedan start och OEM internatsional +40,68 sedan start på minus ligger Proffice B -13,57% och Bong Ljungdal -7,75%.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag kan inget om aktier .. men tänk vad rik man skulle kunna göra sig :)

2011-04-10 @ 21:35:56
URL: http://jagkanomdukan.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej! Vet du att nu börjar jag vänta på en uppdatering på bloggen ;) Kikar förbi nån gång varje vecka nu, men inget nytt på bloggfronten :( Men men, det är väl egentligen helt riktigt, inte ska man väl sitta inne o blogga när solen skiner o det är sommar ;) Och den som väntar på något väntar aldrig förlänge sägs det ju :)) ;D

Vi ses irl om inte annat ;))

/ Carina

2011-06-10 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0