DUKAN DIET (14 dagar och 5kg lättare)


Nu har jag hållit på i två veckor och lättare har jag blivit, det är lätt när man får äta obegränsat.

Nu kör jag Protein och mejeriprodukter varannan dag
Protein+mejeri och grönsaker varannan dag till vågen står på målvikten, undra hur länge?

Nu har jag 14,5kg tills jag når min målvikt.

Tog med mig min 14-åriga dotter på 30 min promenaden i går, oj vad hon har ideer hon tycker att vi ska skaffa oss ett träningsrum med löpband, pilatesboll och gummiband, får se om jag kan hitta i varje fall bandet och bollen kan testa Jula eller Rusta när jag ska till Östersund nästa gång.
I mitt sovrum har jag i dag en crosstrainer och tv med dvd, sedan ska det hinnas med hästarna och ridning för Anna och tömkörning för mig med Annas senskadade ponny

Lägger nog hellre pengarna på bra träningsskor åt oss, jag har anmält oss till tjejmilen i september så då kommer vi ner till Stockholm några dagar är planerna.

Cypern -08 hemsk bild på mig, BILRINGAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0