DUKAN DIET ( började på en tisdag detta är min tredje)



När man håller på med en diet som fungerar så bra som Dukans känner man sig glad för varje hekto vågen visar nedåt , Behöver ju inte banta i morse stannade vågen på 82,0 kg inte illa med tanke på att den började på 87,5 kg för bara två veckor sedan.

Mitt nästa nål är att komma under 80 kg , fundera ut vad som kan vara gott att äta, Känner mig väldigt lat när det gäller matlagningen, har ju ALLTID kokta ägg i kylen , och har alltid gillat kallskuret och keso.

I dag är det + grönsaker och jag har en påse med broccoli , de färska såg inte speciellt aptitliga ut i butiken , slänger med en tomat när jag wokar grönsakerna men tomaten delar jag bara på och kryddar snittytan och värmer.

Ska strax ge mig ut på min 30 min promenad det är strålande sol och jag tar min telefon med hörsnäckor och laddar upp Storytel för att lyssna slutet på boken jag promenerar till.
I morse när jag kollade på termometern stod den på -9,4 grader och en mil bort var det -18, nu har jag -4 på termometern, det fina är en sådan här dag att snön ligger och gnistrar alldeles kritvit.

Kommentarer
Postat av: anna

Sv: Ja, mammor måste vara det bästa som finns :)



Vad snyggt köket ser ut!

2011-02-08 @ 20:53:08
URL: http://annaabergvall.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0