DUKAN DIET (CRUISE-FASENS DAG 5) andra fasen = 13 dagen

Nu är jag inne på min 11 dag med Dukans Diet och vågen har stannat på 82,8 kg, av dessa 11 dagar har vågen stått stilla 3 dagar nu men ändå har jag gått ner nästan 5 kg.

När det har gått 14 dagar hoppas jag verkligen att jag passerat 5 kg sträcket 82,5 och ser det som inte allt för hopplöst.

I dag har jag en Protein+grönsaksdag , till frukost blev det en liten tallrik lättyoghurt med kanel, ett ägg och tre bitat ABBAS inlagd sill , kaffe och 3 dl vatten.

Känner ett visst sug efter att ha lite frukt i min yoghurt men varvar med kanel och ingefära och tar en tidning och försöker läsa lite i stället för att tänka så mycket.

Till middag i dag blir det skaldjur har köpt pilgrimsmusslor bland annat och sedan olika grönsaker.

I kväll framför tv´n ska jag sätta fram morötter, gurka och selleri och göra en dippsås.

Just nu gruvar jag mig för promenaden det snöar och blåser, tänker ta fram min bärbara CD och börja lyssna på någon ljudbok, har en hög liggande i och med jag har lyssnat i telefonen men det funkar inte så bra här ute på landet när jag rör mig.
Bilderna jag lagt upp där på bloggen är för att jag ska se hur jag ser ut med all min övervikt

Kommentarer
Postat av: Kin@

Hej.

Vet du om att det är tillåtet med lågfett smaksatt yoghurt max 2 ggr om dagen?

Det är en fantastisk efterrätt och mellan mål, typ på eftermidagen:O)

Mvh kin@

2011-02-18 @ 07:17:11
URL: http://blogg.vk.se/kinasdukandiet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0