DUKAN DIET (CRUISE-FASENS DAG 6) andra fasen = Dag 12

Hurra  82,3 kg en minskning med hela 0,5kg , I går blev jag bjuden på champagne och det skulle jag aldrig kunna tänka mig tacka nej till om jag inte var gravid , och den tiden är förbi.

Riktig Lyx till middagen , djupfrysta grönsaker broccoli, blomkål och morötter, wokade med röd paprika i stora bitar, köpte ett örtsalt jag aldrig sett förut som var lite hottare TROCOMARE jättegott blir en höjdare på tomaterna , och till allt annat också.

Delade en tomat och la den i stekpannan, sedan precis innan vi satt oss till bords stekte jag Pilgrimsmusslor på hög värme, oj vad gott det blev.

Bilden av mig är från Thailand och två år gammal, in med de få bilder som finns av mig överviktig, gillar inte att bli fotograferad sedan kilona kom, känner mig smal i huvudet fortfarande.




Attackfasen finns på min gamla blogg se länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0