DUKAN DIET (fjärde tisdagen) Drömmer om Thailand

Nu i det vackra vintervädret -17 grader i morse tog jag mod till mig och ställde mig på vågen, den visade 80,5 kg en uppgång på 1,5 kg sedan vinterkräksjukan och -7 kg sedan jag började med dukan.

Har kollat på resor i vår med tanke på att åka till Cypern en vecka i April, både dyrt och begränsade avresedatum om man vill bo hyfsat, 5100 kr person en vecka sedan tillkommer allt mat och restauranger, så jag kollade in vad det skulle kosta att flyga ner till Krabi i Thailand med Thaiair och med mellanlandning Bankock all mat och dryck inkl på flyget 4995 kr per pers tur och retur genom AOB travel,MEN RESORNA MÅSTE LETAS GENOM    www.flygresor.se    . Boende på Koh Lanta kostar i  14 dagar runt 3000 kr för upp till 4 pers, man får väl drömma om att åka till Thailand igen. Det billiga/bra boendet finns på Lanta rentesate    www.lantarentestate.com   hos våra goda vänner Jan , Annica ,Victoria och lilla söta goa Moa

Frukost:

björnbärsyoghurt 0,01% , havrekli, kross linfrö
kaffe

Till Lunch i dag:

räkor
musslor
purjo
champinjoner
paprika
kesella
kryddor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0