Dukan Diet ( tredje veckan )



I dag är första gången sedan magsjukan jag är på banan igen, Drack och åt i går befinner mig på 79,1 kg i morse få se hur mycket jag kommer att öka av dessa för annars har jag minskat 8,4 kg och det syns ordentligt bland annat i ansiktet och på kläderna.

Nu vill jag fortfarande minska men i lugn takt så det inte bara blir tomskinn och rynkor kvar.

I dag gjorde jag broccolisoppa med ägghalvor, små kycklingbitar och kesella till.

Kokade Broccolin i hönsbuljong med muskot, salt o Peppar , sedan mixade vi denna tänkte ha
kesellan i men det ville inte Anna och alla åt och var belåtna.

Anna och Roger med hembakat tunnbröd till, jag med vatten och det räckte .

Även första dagen jag dricker kaffe i dag blev väl därför jag har piggnat till hoppas jag

Kommentarer
Postat av: Kin@

Hej på dej.

Så bra det går för dej - ja, om vi bortser från magsjukan då, urk...

jag skulle nog starta upp lite försiktigt med yoghurt och keso och ljust kött, men jag tror att du snart är på banan igen!

Lycka till och heja på!

Mvh Kin@

2011-02-18 @ 07:12:24
URL: http://blogg.vk.se/kinasdukandiet
Postat av: Carina

Broccolisoppa lät gott, tack för tipset! Skönt att höra att ni är på benen igen, magsjuka är inget roligt...

Hoppas att ni får en lugn och skön helg nu!

2011-02-18 @ 08:12:09
Postat av: Kin@

Oh, vad gott, det blir en bra middag på måndag, då jag har grönsaksdag...

Idag gör vi skink och broccolipaj, men jag äter bara skinkan och broccoliin:O)

Mvh Kin@

2011-02-18 @ 10:32:13
URL: http://blogg.vk.se/kinasdukandiet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0