Dukan Dieten (bröd & havrekli )

En grå söndag snön faller ner men det blåser inte, det blir promenad på eftermiddan , måste vara noga med promenaden för den är också en del i rekomendationen från Dukan.

Provsmakade brödet ihop med min 14åriga dotter i går, vi tyckte att det med saltet inte var något vidare , men allt annat helt ok
Nästa gång ska jag även prova med paprika och rödlök, byta ut de stora tomaterna mot körsbärstomater och eventuellt prova använda tacoskrydda.

Nu på tisdag är det tre veckor sedan jag började och det ska bli spännande hur mycket jag tappat i vikt ska ta det vecka efter vecka nu i stället.

När jag träffar folk ser de att jag gått ner i vikt nu och blivit smalare, jättekul.

Känns även jättebra att använda havrekli i filen det mättar på ett helt annat sätt.

Funderar på att lägga linfrö i vatten för att få fart på magen minns inte när jag var där sist  men har inte ont utan kan vara bra att förebygga .

Känner mig piggare och har mycket lättare med andningen när jag går i branta backar och det måste ha med viktminskningen att göra.



Kommentarer
Postat av: Bror



Kämpa på

2011-02-14 @ 06:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0