Dukan Diets (cruise-fasens 4 dag) Andra fasen = 11 dagen

Snyft  samma vikt som i går

Tja den som har bantat förut vet att vikten i perioder står stilla, idag stod vågen fortfarande på 82,8 kg så det är bara att fortsätta, ska kanske snart börja väga mig mer sällan en gång i veckan.

I dag till middag kokade jag hooki en släkting till torsk, hackade ägg, dill och räkor garnerade jag med, sedan tog jag en klick keso när de andra micrade potatismos.

Känns väldigt bra att jag kunnat stå emot att provsmaka maten jag lagar till de andra i familjen.
Det enda jag kan känna sug på är när dottern skalar apelsiner som luktar himmelskt gott

Jag alldeles för fet<script type="text/javascript">
var uri =

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0