DUKANS superdiet (jag forsätter minska i vikt)

Ännu en dag jag kan skriva minus framför min vikt,  i dag hela -0,2kg känns helt otroligt att den minskar så lätt.
Får nu  många förfrågan om Dieten det tycker jag är jättekul, alla jag pratar med ska prova så det känns jättekul att jag skriver en Blogg så jag kan insperera andra

Jag har lagt till en länk till Dukan Diets hemsida , där kan man få hjälp med att räkna ut sin målvikt som kanske inte är vad man själv tror och datum när man ska vara klar.
Hur många dagar man ska äta från attack-fasen och lite annat intressant,
I dag får jag promenera i snökaos men väntar till eftermiddag när jag varit på Zonterapi, har fått ont i ryggen och alla typer av behandling tycks hjälpa på mig, har antagligen belastat fel en längre tid, i och med mitt armbrott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0