LIDA PIN FÖR ATT VARA FIN !!!!!!!

ANNA OCH "HELIGA BIRMA-KILLEN  OLIVER  även Lurven kallad
Trodde aldrig att jag skulle komma på lilla damen att mitt i vintern inte klä på sig långkalsonger eller strumpbyxor på morgonen inför färd till skolan, men se det gjorde jag.

Har blivit ganska så upprörd när hon har haft med sig kompisar hem efter skolan och termometern visar på -25 och bara tunna taits, då har jag satt mig ner med tjejerna och pratat om riskerna, vet ändå inte om de har mer kläder på sig nu.

I dag blev jag väldigt förvånad när hon ville ha rökt lax och räkor till middag hon som har sagt sig avsky sådan mat, komentaren var, tränar jag inte kommer jag aldrig vänja mig,  hon berättade även att hon är ganska ensam att gilla allt i tomaterna bara de inte är varma.
Tja hon slutar inte förvåna mig.

Proceduren innan hon ska iväg med skol-taxin på morgonen tar längre tid nu, borsta håret ordentligt, lite maskara, och rätt klädd, viktigt med frukost,  kan bli lite besvärligt när alla sms börjar komma , kompisarna har vaknat och har gratis sms

Märks att hon är fyllda 14år på väg mot det 15,e



Kommentarer
Postat av: Carina

Jadu, det verkar är inte det lättaste att få sin tonåring att klä sig ordentligt i kylan. Jag har också varnat om hur farligt det är att gå klä´lös...

Tyvärr minns man ju hur det var själv,tunna skor och jackor trots föräldrars böner att klä sig. men hade man frusit rejält någon gång så lärde man sig sin läxa sedan;)Haha. Och nu är man där själv o bönar o ber :) Här har vi kompromissat med att tonåringen har dubbla tights åtminstone, när det inte varit alltför kallt. Tur att det är vår snart! :D

2011-02-11 @ 08:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0