Lugn dag säljer och skickar saker på Tradera

Har gjort en storrensning i stallet och fotat och lagt upp annonser på tradera.
Packar och lämnar på Time, förutom lädertömmar som Sven i grannbyn köpte och hämntade på en gång
har fått blodad tand ska kolla igenom om det finns mer att rensa och annonsera ut.

Var till Marita på Zonterapi för min snedbelastade rygg, känner mig alltid lite trött på kvällen efter men det är ett tecken på att det händer saker i kroppen. Jag är nog en mönsterpasient för zonterapi som det tar så bra på, vid ishias är jag alltid bra dagen därpå.

Ringde till jobbet för att höra om jag möjligen kan få semester 8 dagar i maj för att åka till Thailand men tyvärr inget svar ännu, får vänta tills efter helgen och hoppas att jag får svar så fort som möjligt och att det fortfarande finns de billiga biljetterna kvar.

Vi söker folk som vill vikariera både nu och hela sommaren i köket, konstigt om vi inte skulle få tag i några med i varje fall lite erfarenhet av köksgöra. Våran klippa Malin lämnar oss och ska börja jobba på en nyöppnad Kapp Ahl i Östersund så henne önskar vi lycka till.

Tallriken på bilden föreställer

Grillad kyckling   (skinnet borttaget)

Grönsaksröra:
champinjoner
vitkål
motötter
zuccini
purjo

lite blandade tomater

Kommentarer
Postat av: olof

Vad ar det for fel pa smor och gradde egentligen

2011-03-03 @ 06:54:43
Postat av: Siv

Smör och grädde hjälper inte midjemåttet att krympa.

Annars är det alldeles utmärkt god smak

2011-03-03 @ 07:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0