Minska VIKTEN utan att banta, den franska proteindieten

Vilken morgon -30 väldigt kalla grader,Uppe med tuppen och ELDADE  Hästarna fick komma ut någon timme tidigare än vanligt hade tandläkarbesök inbokat på morgonkvisten. Hann träffa mina arbetskamrater på deras fikapaus och ta en kopp kaffe, längtar verkligen att få komma tillbaks till gemenskapen på jobbet efter fyra månaders sjukskrivning

Frukost LUNCH

Miniyoghurt björnbär bräckt skinka
krossat linfrö stekt ägg
havrekli keso&kesella m purjo
ägg m kaviar chili, kryddor
kaffe klick senap
kaffe


Har suttit och tittat på fina vårkläder och drömt mig bort på Nelly (går att klicka sig in finns även REOR)för att få insperation hoppas att det blir en tripp till Thailand för mycket i garderoben kommer att vara för stort om det fortsätter med viktminskningen i samma takt framåt.
där kan man ju handla massor jättebilligt

Kommentarer
Postat av: maria

Thailaaaaand!!!



Åhhhh.... Jag vill verkligen åka till asien!!

Har inte haft plånbok att göra det än, men jag SKA dit nångång..



Min son åker i mars m sin bästa vän och hans föräldrar... :D



2011-02-23 @ 18:52:55
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan
Postat av: sivmarias

Maria!

Jag hoppas jag har möjlighet att få ledigt från jobbet i så fall sticker jag och gubben och hälsar på våra kompisar på Koh Lanta. Jag var till Phuket för tre år sedan och vill väldigt gärna tillbaks.

Hoppas sonen får en bra resa, Jag har en bror som bor i Sthlm / Thailand men håller till i norra delarna är gift med en Thailänska..



2011-02-23 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0