Vår-Vinter äntligen Proteindieten fortsätter jag med

Är det något som alla väntar på så är det solen på våren. I dag kommer jag upprepa min 30 min promenad efter vägen känns helt otroligt skönt att gå och lyssna på böcker i öronsnäckan,
Har köpt helårsprenumeration hos Storytel för det känns bra att bara byta bok om den jag börjar på inte faller mig i smaken.

Den som jag ska börja lyssna på i dag är en Deckare  (elegant crime) av Denise Rudberg som läses av Jan Waldekrantz (ny uppläsare för mig) och heter Ett litet snedsprång.

I går provbakade jag Karl Erik Södergrens

Chokladkakor

2 ägg
4 msk yoghurt   (hade bara vanilj)
2 msk cacao
rivet skal från en apelsin
1 msk canderel  (utslöt)

ska klickas och gräddas i varm teflonstekpanna
de ska se torra ut när de är klara.
ska prova laborera med receptet blev lite beska med allt apelsinskal som hamnade i .

Nu väger jag mig bara en gång i veckan få se på tisdag hur mycket jag gått ner på en månad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0