-0,5 kg på en vecka , flåset mycket bättre. SOL strålande SOL

Har varit ute på långpromenad med Elektra i skogen i dag , promenerade i skoterspåret vi har någon + grad och strålande sol. Branta backen upp till våran fina gamla väg i skogen går som ingenting att promenera uppför i dag och det har bara dessa dagliga promenaders förtjänst, förut fick jag stanna mitt i backen för att kippa efter andan. Känns väldigt kul och speciellt med tanke på att vi har tjejmilen i Stockholm i September som mål.

Säljer saker som bara den på Tradera och fyller på kassan, tror kanske de snart blir less på mig på Time där det är inlämning för Schenker, Att ha saker liggande som man får några kronor för blir en del till slut.

Funderar fortfarande på en semesterresa i maj om jag får ledigt kommer jag att vilja åka till Thailand för att handla lite nya kläder och komma ifrån vardagen för att hämta lite inspiration en del kanske tycker att det är fel årstid när det börjar bli fint här hemma, men jag gillar äventyret att få komma bort några dagar och det är svårt mitt i vintern när man har stallet fullt av fyrfota vännerna som ska fixas med flera gånger om dagen.

Thailänska templet utanför Hammarstrand i de Jämtlänska skogarna



.



Kommentarer
Postat av: Carina

Du är duktig både m vikt o tradera. M kom hem från dig häromdagen o var lite fascinerad över tradera. Vi har sålt ngn grej ngn gång, men det är ett tag sedan. Hon skulle titta igenom sin garderob sa hon o sälja allt hon inte använder. "Bra tänkt sa jag, men du har ju liksom en syster som ärver dig, det är mitt sätt att tjäna lite pengar sa jag ;)" " Haha, tänkte inte på det" sa M :D

2011-03-08 @ 12:32:08
Postat av: Kin@

Wow, heja på!

Visst är det en härlig känsla,att orken förbättras, att skärpet kan dras åt...

jag tycker det är så skönt, att kunna sitta ner å fiska, utan att känna det som att jag inte får luft:O)

Den andra helgen i april, så blir det tjejfiskeresa till Landön - ska bli skönt med jämtländsk luft igen:O)

Mvh Kin@

2011-03-08 @ 18:47:30
URL: http://kinalevin.wordpress.com/
Postat av: Karolina

Det där templet ligger bara 5 mil ifrån mig .... fint är det ... å passa på att åka till Döda fallet oXå när du ändå är där ... :) Spännande miljö :)

2011-03-12 @ 00:20:24
URL: http://jagkanomdukan.blogg.se/
Postat av: Siv

Visst bor vi fint jag bor 3 mil från templet och tänker försöka få tag i biljetter till en midsommardröm

2011-03-12 @ 00:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0