1 månad med dukan diet. Proteindieten och Tjejmilen i september


Jaha nu har jag ätit efter Dukans metod ,och mortsionerat lite si och så eftersom jag var så matt efter vinterkräksjukan men är nu igång igen och dessutom köpt stavar till promenaden så det känns ordentligt dessa 30 min och har lagt upp det så jag varierar tempot och är ordentligt varm efteråt.

Min viktnedgång är -7 kg på en månad och jusst nu händer det inte speciellt mycket på vågen men jag hoppas på 0,5 kg i veckan framöver , Dukan har räknat ut 0,8 kg i veckan så vi får se .

Mitt och Annas mål är tjejmilen i Stockholm i september, har till och med lyckats köpa nya löparskor på Tradera som ska enligt alla tester jag hittat vara jättebra   Acics gel cumulus  ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0