Fyller 15 år i år, moppe och traktorkort, pappa kollar EPA-traktorer


Det händer mycket runt våra ungdommar nu de blir mer medvetna och får väldigt bestämmda åsikter hur allt ska vara, kläder, smink, killar mm

Såg en stund på slutet av SVT 1 program Debatt som handlade om unga bloggare och blev väldigt bestört av tjejen som har Kissies blogg, har sedan varit in och läst lite och vad de kan göra för att bli uppmärksammade i sitt bloggande.

Etta på bloggtoppen ligger en blogg som kallas  Från 14 år och gravid till 15 år och morsa http://micahs.se  denna tjej är precis ett år äldre i dag än vad Anna är och bloggar mycket och får väldigt mycket komentarer om sitt liv, blev ganska upprörd när jag läste kommentarerna om denna tjej som bara är en tonåring själv och har en liten bebis,

Nu är det inte så länge tills våra ungdommar får börja ta körkort för EU-moppe & traktor, Anna har mentalt börjat förbereda sig att när hon klarat traktorkort kommer det att finnas en epatraktor på gården, hennes pappa sitter och kollar annonser så vi får se.

Smink och naglar är debatterat livligt med kompisarna nu och sminkningen blir mer och mer vågad

på skoldagarna




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är verkligen inte lätt alltså. Såg också debattprogrammet om Kissie och jag tyckte det var mkt upprörande. Vägrar att gå in och läsa hennes blogg och därmed vara en del av hennes framgång, nej usch. Tycker synd om de små osäkra tjejerna som kör på hennes barnmatsdiet och svälter sig själva :(



Svar: Tack så mycket, är alltid roligt att höra när någon gillar det man gör :) Jag, mina systrar och min mamma rider också och har hästar hemma :)

2011-03-08 @ 15:00:02
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0