Schäfer vakt med mycket soliga promenader i helgen

Helt underbart med att ha hund, här ovanför finns en långhårig och en sådan skulle jag villa ha men tyvärr med alla timmar borta så är jag superglad att få låna Pernillas fina hund ibland.
Maten är fortfarande enligt Dukan och jag går ner ungefär 0,5 kg i veckan och är jättenöjd med det. Folk runt mig är fundersama vad jag håller på med men när de får veta blir många intresserade och vi blir flera som har börjat. Det som kännts jobbigt vissa dagar är att ta sig i kragen och ge sig ut på promenaden, tror jag har haft en förkylning i kroppen så det kan vara därför.
Nu är det en vecka sedan vi bokat resa till Thailand och har fått veta att även brorsdottern  Sandras mamma ska iväg samma tid men vara några veckor längre, få se om vi kan mötas i Krabi dit de ska andra veckan vi är i samma område.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0