Varma vindar och stormvindar, blir promenaden inställd????

Är det något jag ogillar är när det stormar ute, vill ut och ta en rejäl promenad med stegräknare och joggarskorna på . Kanske vinden bedarrar tills i morgon fast inte tusan är man ledig då.

Sådana hära dagar känns som inga dieter i värden hjälper men det är bara att kämpa vidare, köpte ett par shorts i norra skottland av alla ställen som var i minsta laget och de borde passa som en smäck när det bär av till Thailand.

Har gått med i en Stegtävling som www.motiomera.se anordnar där man går en rutt genom Sverige som man själv lägger upp, där kan man följa sina framsteg på kartor och diagram, eftersom jag prenumererar på tidningen MÅBRA får jag prova en månad och får köpa en ny stegräknare för 99 kr ,min gamla stegräknare som jag har ger mig massa extra steg och den som var bra gav jag bort.

Det har börjat ganska många nya runt mig med Dukan Dieten så jag tänkte att ni skulle vara intresserade av http://proteindieten.blogg.se  han som har den Bloggen Karl-Erik Söderberg har lagt ut  en hel del bra recept och hur han tänker med maten och goda råd ,kommer att lägga en direktlänk från min blogg.

Minskar med ca 0,5 kg i veckan fortfarande och det märks framförallt att kläderna inte sitter så tait och de som hade krymt en storlek i garderoben sitter bättre.

Har nu kommit i gång och börjat jobba igen och vad det känns bra, måste bara kommma ihåg att inte lyfta för tungt ännu, har fått stoppa mig själv många gånger för tänket finns att äh bara och lyft.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Min promenad vart inställd ... borde gått ner och zumbat i källaren istället - men orkade helt enkelt ... energin är bortblåst :P



Härligt att du minskar så fint i vikt!! :)

2011-03-22 @ 22:42:25
URL: http://jagkanomdukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0