BÖRS-SM 2012 Jongulliksgård deltar med en portfölj





Mitt intresse för aktier är fortfarande lika stort, I fredags hade jag en som ökar 40% den dagen.
Under sista året har det varit väldigt oroligt på börsen och det har ju med världsekonomin att göra.

Inför Börs-SM funderar jag nu förståss på vilka 4 olika vi ska lägga i våran portfölj, Kostnaden för att vara med är 5000 kr och då dras det 500 kr i administration och 4500 har man att köpa för, det minsta belopp att köpa enskild aktie för är 500 kr och det mesta är 3000 kr ,när man startar upp .
 aktierna man har vid tävlingens slut får man ut givetvis behålla.

Min ide är jusst nu Kabe husvagnar, Mackmyra whisky, Odd Molly kläder och Black perl resurs olja, vet inte om jag kommer att ändra mig och byta ut någon mot alternativ innom läkemedel , där kan det sticka iväg väldigt snabbt har jag fått erfara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0