2012 nytt försök till ett sundare liv åtskilliga kilo måste försvinna, (DUKANEN I MITT LIV IGEN)

Så här efter en lång vintervila känner man sig allt annat än sund och att till och med arbetsbyxorna inte nästan går att stänga då får man något att kämpa för. Bestämmde mig att baske mig inte ta vågen till hjälp denna gång utan kämpa på ock låta det ta den tid det tar. Har tyvärr inte hunnit ut på min promenad alla dagar tex i kväll när jag åkte med Anna & Pellan till ridanläggningen där jag även hade våran andra ponny Fia & Linnea. hjälpte tjejerna bära bommar OSV så då la jag promenaden åt sidan. Har nu hunnit ned ca 2 veckor och tror jag inte har minskat så mycket ännu som förra gången, men kollar kläder måste köpa en fin klänning att bära på ett bröllop i Aug har fått för mig att jag vill ha en Desigual ett Spanskt klädmärke med skitsnygga kläder (Tipps av Monica). Så nu framåt blir det grönsaker varannan dag och protein varannan och tre jogging/promenadpass eller promenad varvat med att rida Hortensia eller Pellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0